Avbryt

1000 tecken kvar

Gästbok

• 19 sep 2020 Samuel Hallin

Fel av mig, ska vara lördag 26:e. Har ändrat i kallelsen! Tack för påminnelsen :-)

• 19 sep 2020 Jenny Almquist

Nästa match. Måndag 28/9?????

• 5 sep 2020 Samuel Hallin

Info till F11
    Hej!
    Först vill vi tacka spelarna för en riktigt bra match idag :-).

Intresseanmälan till match imorgon med F09/10 gjordes idag och ni som har fått kallelse ska spela, mer info i separat kallelse i laget. Vi har baserat platserna utifrån träningsnärvaro och tidigare deltagande i matcher.

Med tanke på dagens match samt morgondagens match så ställer vi in söndagens träning! Syns på onsdag, fram tills dess - må gott!

/ Tränarna F11

• 3 sep 2020 Samuel Hallin

Hej Jenny!
    Klart att hejarklacken ska med :-)

• 2 sep 2020 Jenny Almquist

Liten fråga. Ser att det stå 1 vuxen/barn. Är det uteslutet att småsyskon får följa med. Lite svårt att få ihop det då mannen inte är hemma :-) Förstår och respekterar så klart om småsyskon inte får vara med. Bara kollar så jag kan börja ragga barnvakt för matchen vill man ju inte missa :-)

• 2 sep 2020 Samuel Hallin

Mer info om helgens F11-match finns i ”matchaktiviteten”. Hör av er vid frågor eller oklarheter!

/ Tränarna F11

• 2 sep 2020 Samuel Hallin

Hej Eva-Karin!
    Tråkigt att höra att Saga slutar, men ändrar hon sig är vi glada om hon vill komma tillbaka.

• 31 aug 2020 Eva-Karin Nilsson

Hej!
    Efter att funderat färdigt så har Saga nu bestämt sig för att sluta med fotbollen!

• 25 aug 2020 Samuel Hallin

Hej!
    Tommy: Tråkigt att Inger slutar, men ändrar hon sig så är hon mer än välkommen!

Anna: inga problem, bara att Sarah ansluter när hon kommer. Tack för info.

• 23 aug 2020 Tommy Axelsson

Tyvärr så har Inger Axelsson bestämt att sluta spela fotboll... Får se om hon kanske provar igen nästa år.