Avbryt

1000 tecken kvar

Gästbok

• 4 sep 2019 Viktor Karlsson

Jättebra, vi kommer behöva ha 3 fulla lag så suveränt, hoppas alla är friska och krya. Han går rakt in i lag 1.

• 4 sep 2019 Patric Berg

Skrev till dig på messenger men skriver här med. Vi blev lite sena med anmälningen så hoppar gärna in på lördag och tar den platsen!

• 3 sep 2019 Viktor Karlsson

Finns det någon frivillig till cupen på lördag som inte är anmäld så skriv gärna det här på gästboken. Vi har en plats över i nuläget.
    Tråkigt för Loke men det går fler tåg..

• 3 sep 2019 Mathilda Youngstead

Hej. Tråkiga nyheter. Vi har fått förhinder på lördag och kan inte lösa att Loke kommer på cupen. Jätte tråkigt tycker vi.

• 23 aug 2019 Viktor Karlsson

Hej Annika!
    Vi får besked om spelprogram en vecka före cupen så kan dessvärre inte svara på vilka tider våra matcher kommer att äga rum i nuläget.
    Mvh Viktor

• 6 aug 2019 Mathilda Youngstead

Hoppas på att Loke kommer kunna vara på plats. Svarade att han kommer. Men kommer eventuellt gå ut med våran båt.

• 14 jun 2019 Viktor Karlsson

Hej!
    Glöm inte att fylla i föreningsenkäten senast idag, detta är en påminnelse även till mig själv.
    👍 till alla som gjort den!

• 9 jun 2019 Viktor Karlsson

Vi tränar v.24, 26 och startar upp en spännande höst med återsamling v.32 för de som kan .

• 9 jun 2019 Mathilda Youngstead

Vilka veckor var det som det inte var träning?

• 9 jun 2019 Viktor Karlsson

Hej bästa föräldrar-viktig info!!
    Under morgondagen(10/6)kommer det att dyka upp en enkät på våran lagsida och den kommer att ligga kvar fram till fredag(14/6). Vi ledare ser gärna att ni föräldrar sluter upp och tar er den lilla tid som krävs för att besvara frågorna. Svaren kan vara till stor nytta för klubbens fortsatta utveckling. Ni finner enkäten under nyheter och så klickar ni er bara vidare via länken. Gör den gärna fortast möjligt så ni ej glömmer 😀