Avbryt

1000 tecken kvar

Gästbok

• igår Therese Bergström

Halloj! Ett tips är att ta med en galge som man kan hänga upp ev blöta matchkläder på under natten.

• för 2 dagar sedan Jimmy Magnusson

Gustav åker direkt imorgon.

• för 2 dagar sedan Viktor Karlsson

Hej!

Nu hoppas vi verkligen att alla sjuklingar blivit friska och att inga insjuknar under natten.. Gör ngn det meddela omgående detta på laget för att underlätta för oss ledare i administrationen och för att kanske kunna hitta ngn ersättare i sista stund..

På lördag blir det spaghetti & köttfärssås till middag och korvstroganoff till söndagens lunch för grabbarna. Däremellan hoppas vi på en smarrig frukost i ottan.

Varmt välkomna allesammans:-)

• för 7 dagar sedan Viktor Karlsson

Hej!

Har lagt upp lite ny info i kalendern på laget om Giffcupen till kommande helg. Läs gärna den "Giffcupen" men vi kommer att komplettera med mer info gällande samling och logistik under veckan.

Det här ska bli väldigt kul tycker vi och dessutom verkar vårvärmen komma lägligt så medtag solstolar och solglasögon:-)

• för 14 dagar sedan Fredrik Svensson

Hej Catharina.
    Ja vi har flyttat torsdagens träning (18/4) till fredag 19/4 pga att vi ledare har kurs på torsdagen. Mvh Fredrik

• för 14 dagar sedan Catharina Woller

Är det träning fredag 19/4? Är det tillfällig ändring?

• 29 mar Viktor Karlsson

Hej!

Vill man inte fortsätta med fotbollen vill vi att ni meddelar oss ledare detta så att vi vet..Det är också viktigt att svara på kallelser så blir det mycket lättare för oss ledare som ska planera säsongen med cuper och matcher m.m.

Annars är alla varmt välkomna nästa vecka då vi sätter igång uteträning. Tider ligger uppe i kalendern.
    Har ni funderingar tveka inte att höra av er till oss.

Tillsammans mot nya mål !

Glad påsk :-)

• 28 mar Fredrik Svensson

👍 jag tog med dem hem, så jag kan komma förbi och lämna dem imorgon runt halv 10 då jag ändå ska in till mullsjö? Vart bor ni? Du kan skicka adress på sms ifall du inte vill lägga ut det här. 0707766176 /Fredrik

• 28 mar Maria Almroth

Fredrik! Det var nog Mille’s. 🙈 Ligger de kvar eller vart finns dem?

• 28 mar Fredrik Svensson

Är det någon av killarna som glömde sina skor idag efter träningen? Svarta skor av märket SOC storlek 36