Avbryt

Gästbok

• 28 jan Viktor Karlsson

Gokväll,

På grund av lite olyckliga omständigheter så har starten för fotbollen blivit framflyttad.

Vi skulle ju egentligen har kört igång nästa vecka men vårat lag har kommit lite i kläm så första tillfället är framflyttat till V.8

Platsen har också blivit ändrad till Mullsjö Folkhögskolas idrottssal. Men tiden är densamma:-)

På laget är också ändringarna inlagda.

Varmt välkomna och mer info kommer säkert dyka upp när det närmar sig.

Mvh Fredrik, Henrik, Patric & Viktor

• 25 dec 2023 Viktor Karlsson

God fortsättning allesammans...

Vill bara nämna att våra första träningstider för 2024 ligger inlagda i kalendern nu. Vi kör avspark lite tidigare nästa år för dem som vill.

Dessutom har jag lagt in datum för GIFF-CUPEN så den nyfikne kan redan nu kika in och kolla. Det är tack vare vår goda försäljning under 2023 som denna resa blir verklighet för grabbarna.
    Varmt tack allesammans & så ser vi fram mot ett spännande & roligt fotbollsår 2024.

Gott nytt år önskar Fredrik, Henrik, Patric & Viktor

• 5 okt 2023 Patric Berg

Tack alla föräldrar för den fina gesten och presenten samt er fina insats på fotbollsplanen idag, ni som kunde närvara. =)
    Tycker allt funkar fint med er generellt sätt. Körningar på matcher, ifall vi är någon tränare kort så ställer ni upp, kommunikation i allmänhet. Vi alla är där för att göra det så bra som möjligt för grabbarna och ge dom en trivsam/trygg miljö och utvecklas som person och fotbollspelare. Detta gör vi tillsammans!
    Hoppas även grabbarna är nöjda med året och vi kommer redan nu börja planera mer inför nästa år med nya mål.

Tack för en härlig säsong från oss tränare!

Obs: Kommer som sagt fortsätta med träningar på torsdagar 17.30 - 18.45 i oktober för dem som känner sig sugna på lite extra träning i form av teknik och matchspel.

• 4 okt 2023 John Wahlby

William och jag kommer lite senare i morgon, utvecklingssamtal slutar kl. 17.30.

• 27 sep 2023 Fredrik Svensson

Hej Sophia.
    Det blir vanlig träning imorgon också så avslutar vi i klubbstugan

• 27 sep 2023 Sophia Nilsson

Hej! Imorgon på avslutningen kommer Åke lite sent, han har hockey träning fram till 17.50 i tidaholm. Är det vanlig träning också så de ska vara ombytta i träningskläder och fotbollsskor?

• 23 sep 2023 John Wahlby

Måste bara skriva och berömma killarna för matchen mot Gnosjö idag. Väldigt imponerande spel. Passningsspelet, inställningen och peppen till varandra. Så himla kul att se! Heja MIF!

• 9 sep 2023 Fredrik Svensson

Skönt ändå att det "bara va en stukning" även om det kan ta tid innan det återhämtar sig! Hälsa till honom

• 9 sep 2023 Henrik Gustafsson Bragde

Nu åker vi hem från akuten med Carl. Antagligen är foten bara stukad.

• 8 sep 2023 Henrik Gustafsson Bragde

Jag tar med mig Carl direkt till IK Vista i morgon. Så ses vi där